Studieforbundet kultur og tradisjon
Studieplaner

Skodespelarteknikk for barneinstruktør 3 (61 – 200 timer)

  • Godkjent for 61–100 timer
  • minst 4 deltakere

Læringsmål

– få brei kunnskap om, og grunnleggande ferdigheiter i å jobbe med barn som skodespelarar
– få kunnskap til innlæring av roller
– opparbeide forståing av og trening i skodespelarteknikk og vurdere eigen praksis
– få mengdetrening i å instruere barn i å øve inn roller
– få god erfaring som rettleiar for barn og trening i å vurdere barna si rolletolking
– få erfaring i prosessen frå start til framføring av eit teaterstykke/musikal og vurdere eigen praksis

Målgruppe og ev. krav til forkunnskaper

Alle som ynskjer å lære meir om instruksjon av barn i teatergrupper og vurdering av eigen praksis, kan delta på dette kurset.

Studieplanen gir kursarrangøren rom for inkludering og til å ta hensyn til den enkelte deltakers behov for tilrettelegging

Innhold

Innhaldet i kurset vil vanlegvis skje gjennom arbeidet fram mot teater/musikal, dans eller anna scenisk framføring. Emne det blir jobba med, er praktiske øvingar med oppvarming, avspenning og framføringsteknikk. Rolletolking blir gjort gjennom ulike metodar, der borna blir instruert i høve til teksten/situasjonen. Trening i stemmebruk og i å skape rollefigurar.

Læringsressurser (utstyr, bøker, filmer, lenker etc.)

  • Lærebøker
  • Oppgaver
  • Nettkurs Fysiske rammer: Scene
    Skrifteleg dokumentasjon: Manus
    Instruksjon/formidling: Kurslærar

Organisering og arbeidsmåter

Kurset blir leidd av kurslærar, som presenterer arbeidsmetodar og leiar deltakarane gjennom ulike teknikkar, øvingar og eige arbeid. Innføringa blir gitt munnleg og i aktivitet. Kurslærar og deltakarane vurderer arbeidet undervegs.
Læringa skjer gjennom arbeidet med et teaterstykke/musikal og ei oppsetting som mål.
Deltakarane er aktive i arbeidet, både i rolletolking og vurdering av borna sine prestasjonar.

Studieplanen kan knyttes opp mot følgende mål i voksenopplæringsloven

  • Å bidra til motivasjon og tilgang til kunnskap og kompetanse for alle og slik møte behov i et samfunn og arbeidsliv i stadig endring.
  • Å bidra til å vedlikeholde og styrke demokratiet og legge grunnlag for bærekraftig utvikling ved å engasjere og utvikle aktive medborgere.
  • Å bekjempe utenforskap og bidra til inkludering.