Skodespelarteknikk for barneinstruktør 3 (61 – 200 timer)
- Godkjent for 61–100 timer
- minst 4 deltakere
Læringsmål
– få brei kunnskap om, og grunnleggande ferdigheiter i å jobbe med barn som skodespelarar
– få kunnskap til innlæring av roller
– opparbeide forståing av og trening i skodespelarteknikk og vurdere eigen praksis
– få mengdetrening i å instruere barn i å øve inn roller
– få god erfaring som rettleiar for barn og trening i å vurdere barna si rolletolking
– få erfaring i prosessen frå start til framføring av eit teaterstykke/musikal og vurdere eigen praksis
Målgruppe og ev. krav til forkunnskaper
Alle som ynskjer å lære meir om instruksjon av barn i teatergrupper og vurdering av eigen praksis, kan delta på dette kurset.
Studieplanen gir kursarrangøren rom for inkludering og til å ta hensyn til den enkelte deltakers behov for tilrettelegging
Innhold
Innhaldet i kurset vil vanlegvis skje gjennom arbeidet fram mot teater/musikal, dans eller anna scenisk framføring. Emne det blir jobba med, er praktiske øvingar med oppvarming, avspenning og framføringsteknikk. Rolletolking blir gjort gjennom ulike metodar, der borna blir instruert i høve til teksten/situasjonen. Trening i stemmebruk og i å skape rollefigurar.
Læringsressurser (utstyr, bøker, filmer, lenker etc.)
- Lærebøker
- Oppgaver
- Nettkurs
Fysiske rammer: Scene
Skrifteleg dokumentasjon: Manus
Instruksjon/formidling: Kurslærar
Organisering og arbeidsmåter
Kurset blir leidd av kurslærar, som presenterer arbeidsmetodar og leiar deltakarane gjennom ulike teknikkar, øvingar og eige arbeid. Innføringa blir gitt munnleg og i aktivitet. Kurslærar og deltakarane vurderer arbeidet undervegs.
Læringa skjer gjennom arbeidet med et teaterstykke/musikal og ei oppsetting som mål.
Deltakarane er aktive i arbeidet, både i rolletolking og vurdering av borna sine prestasjonar.
Studieplanen kan knyttes opp mot følgende mål i voksenopplæringsloven
- Å bidra til motivasjon og tilgang til kunnskap og kompetanse for alle og slik møte behov i et samfunn og arbeidsliv i stadig endring.
- Å bidra til å vedlikeholde og styrke demokratiet og legge grunnlag for bærekraftig utvikling ved å engasjere og utvikle aktive medborgere.
- Å bekjempe utenforskap og bidra til inkludering.